שיתוף

המודל לבחירת יועץ משכנתאות מומלץ עבורך

מסורב משכנתא עם כיסים ריקים

ששת  "הדיברות" לבחירת יועץ    משכנתאות מומלץ:

  1. נסיון אמיתי– בנוגע לסוג הטיפול בלקוחות כמוך בעלי אותם מאפיינים פיננסים, כלומר נניח יועץ משכנתאות  שמתעסק רק עם  איחוד הלוואות  קרוב לוודאי שיהיה לו יותר מסובך עם לקוחות של משכנתאות חדשות/שיפור נכס /מחיר למשתכן

בגלל לחץ הזמן שעומד בעסקה כזאת  שאמור בעסקה כזאת יש את הלחץ של הלקוח וגם את הלחץ  של תשלום בזמן ובמועד שנקבע בין שני הצדדים .

אחרי שבדקנו את העניין שהוא באמת בשל לעבוד בתיק שלנו מגיעים לעניין הבא

  1. טווח אפשרויות – אני לא אוהב את אותם אנשים שקוראים לעצמם יועצי משכנתאות והם בעצם אנשים לצערי הרב עצלנים הפוגעים בלקוחות שלהם!

בכל סוג של משכנתא ישנם אלטרנטיבות שונות לעניין  קבלת המימון ( להלן המשכנתא) ויש יועצים שהם פשוט מביאים הצעה אחד למרות שהלקוח תקין לגמרי!!! או שני אישורים עקרוניים והינה עבדתי בשבילכם בואו נתקדם.

נכון יש מקרים( נדירים אמנם) ,באמת בגלל  יחס החזר  או אחוז מימון חריג  לא ניתן לקבל מהרבה גופים בכלל אישור( זה לא הגיוני רגולטורית /מדיניות) והם חד משמעית מוגדרים בתפיסתי מסורבי בנקים חמורים ועם זאת גם שם חייב להסביר ללקוח ולכן פה אני נוגע באמינות.

  1. אמינות– לא מבין את החוסר אמונה של אנשי מקצוע בתחומים כמו  סוכן ביטוח/ סוכן פנסיוני/ מוכר בסופר/ בעל מסעדה ועוד ועוד וכמובן יועץ משכנתאות שלא אומרים את האמת – תכלס? זה מחרפן אותי ( ראו פה) ובכלל בערוץ היוטיוב שלי ועוד .. 

למה לשקר ? למה לחרטט ? למה להפיל אנשים שולל? 

כאילו מה מישהו היה רוצה שזה יקרה לו? נכון שלא? אז למה לעשות את זה .כולנו תמיד רוצים להרוויח וזה הכי מכובד בעולם! לפרנס אותנו את המשפחה שלנו ,להתפרנס בכבוד

ועם כל הכבוד לשקר אין רגליים ופה מגיע גילוי נאות

גילוי נאות– יש את זה בכל כך הרבה מקומות/אתרים/מוצרים/שירותים ועם זאת לצערי הרב אין איזה סיסטם מובנה שיש אותו לכולם 

לכן היא בניתי את שיטת 360 שנוגעת בדיוק בסוגיה זאת בגדול וזה מה שאני מצפה וכן אני עושה עסקים רק עם אנשים גופים שמקיימים את הדבר הבא:

גילוי נאות מלא- כלומר להראות לי בעיניים שלי ולהסביר לי ברמה הכי מפורשת שיש למה המוצר הזה מתאים לי ולמה לא " מהרע אל הטוב הטוב והרע" ממש כמו שאני מסביר ללקוחות שלי ממש את הכל אחרי ניתוח דוח נתוני אשראי אני מסביר להם באקסל מסודר איך הכל נראה מה המוקשים שיש לנו להתמודד איתם מה לגמרי תקין ותובנות פיננסיות לצד מימון רלוונטי אחרי ניתוח התאמת צרכים לטובת בניית תמהיל מותאם אישית ללקוח.

זמינות– אני יודע שאנשים שואלים את עצמם מה המחיר של יועץ משכנתאות תן לנו את המידע הזה זה חשוב לא?

בואו נגיד ככה שכל דבר חשוב אבל יותר חשוב להבין את כל התמונה. 

אז בעניין הזמינות- ממש לפני שאתם חותמים על הסכם תקשורת לאותו יועץ שתגדירו בנכם לא רק את המחיר אלה גם את מידת הזמינות מידת השירות שהוא נותן .

התאמה אישית- בסופו של דבר אחרי כל הפרמטרים הללו האם הוא אותו יועץ משכנתאות מתאים לכם? רמה מקצועית? אמינות? שירותיות ? כספית? 

זה אותו בחור/ה שאתם עושים איתם עסקים כמו שאני בוחר עם מי אני עושה עסקים ( ספקים או לקוחות) בבקשה גם אתם,תודה.

מחיר– יש יועצי משכנתאות שגובים X  יש כאלה שפי אחד וחצי אז איך לבחור? 

סתכלו על סך הפרמטרים שהגדרתי לגמרי וככה תחליטו – אני מאמין בשיטת מי שנותן לי הכי הרבה ידע אותו בסופו של דבר אני אבחר.

לא אוהב לקנות ואני בטוח שגם אתם מאדם שלא אמין בעניי אבל מוכר בזול.

אני עושה ככה עם הלקוחות שלי רוב שכר העבודה שלי נלקח על בסיס הצלחה בלבד – אני מאמין בזה שנכון שמגיע ואני צריך להתפרנס ולהתפרנס בכבוד ועם זאת לתוצאות יש אימפקט הכי חזק שיש וכן גם כספית.

ביננו לשאלה כמה יועצי משכנתאות יש בישראל? 

אין תשובה חד משמעית תחום ( כ 4000 יועצים חלקם פעילים וחלקם לא) זה רחב לאורך ולרוחב תמיד אפשר ללמוד תמיד אפשר להשתפר ,בחרו אדם שאתם לא רק שמרגישים שהוא מתאים לכם אלה גם עבר את מבחני הגדרת היעדים שבחרתם !

אתם נמצאים במצב שאתם רוצים לרכוש דירה( רכישת דירה ראשונה קבלן/ יד 2) מיחזור שיפור איחוד הלוואות או מסורבי משכנתאות – בואו לקורס היחודי שפיתחתי  שנקרא " משכנתאות בלי שטויות" בואו תלמדו את כל הדברים שצריך כדי שאף אחד לא יעבוד עליכם לא בנקאי /גוף מימון כזה או אחר/יועץ משכנתאות( גם כאלה יש) 

לחצו כאן לפרטים נוספים

בהצלחה!

בברכה,

רפאל בלולו יועץ משכנתאות אישי לכלכלת המשפחה

מייסד ובעלים של קבוצת  רפאל בלולו. מבית מגן דוד פיננסי

"עסקים עושים עם אנשים"

שיתוף

מאמרים

לקיחת משכנתא בקפריסין-אפשרי?

לקיחת משכנתא בקפריסין-אפשרי?

לקיחת משכנתא בקפריסין היא דרך מועדפת עבור משקיעים זרים המעוניינים להיכנס לשוק הנדל"ן המקומי. התהליך כולל מספר שלבים חשובים ותנאים ייחודיים. הנה פירוט על הנושא:

קרא עוד
אתר זה מוגן על ידי reCAPTCHA וחלים מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של Google.

צרו קשר

תשאירו לי הודעה ואחזור אליכם בהקדם.