שיתוף

יעוץ משכנתאות אישי- דוגמה להוזלה ( אחד מיני רבות)

זוג שמח שחסך כסף על השולחן

– כל פעם אני מופתע מחדש מהכמות חיסכון שאני בתור יועץ משכנתאות מגלה שאפשר לעשות, פעם אחד לקוח חוסך לו סכום משמועתי חודשי , פעם אחד בסכום הכולל סכום משמועתי.

זה באמת מדהים שבעזרת המקצוע הזה, ולצערי בגלל שהבנקים בכלל וגופי מימון בפרט. כגוף עיסקי ינסו להרווויח כמה שיותר על הציבור נוצר המקצוע המדהים הזה שנקרא יעוץ משכנתאות אישי – כזה שמלווה ומתוגמל על הצלחה בשביל הלקוח ומייצג אותו כאינטרס מקצועי.

השוואה בין 2 מסלולים על משכנתא של 450,058 שקלים, באחד משלמים כ-280 שקל יותר אבל משלמים במקום 19 שנה, 14 שנה, ובתווך ארוך חוסכים 51,900 ש"ח, חיסכון משמעותי למשכנתא
מה לא תקין פה?

ניחשתם נכון שבמקום שהמשכנתא תסתיים עוד 14 שנה , היא תסתיים עוד 19 שנה- הפרש של חמש שנים שלמות(!) , כמה ממכם ציבור לוקחי המשכנתאות( תכלס -רובנו) היה רוצה לסלק את המשכנתא חמש שנים לפני המועד המקורי? אני מניח שרובנו ,כמובן שבתנאי שלא יפגע לנו התנאים. אז לא רק שלא נפגע התנאים . על פי צפי בנק ישראל בעזרת התמהיל החדש ( באדום ) אנחנו נחסוך למשפחה הזאת 50 אלף שקלים!!!

ככה -בבקשה ( רציתם מיחזור ,קיבלתם ) – נכון במסלול הזה שהם הולכים דרכו הם ישלמו עוד כ280 שקלים שזה המון , יחד עם זאת זה המחיר שהם בחרו לקחת על עצמם כדי שבעתיד הם יצליחו לשלם פחות במצטבר ולהוריד שנים.

מי שקורא את הפוסטים שלי יודע שאני לא חסיד של הצמודות למדד יחד עם זאת לא היה לי פה אלטרנטיבה ראויה – (חישובים פנימיים של התמהיל)

אני באמת הכי מאמין בתאמת צרכים נכונה בטח בתחום המשמעותי הזה כל כך משכנתא – מה הלקוח הכי צריך מה החשיבה שלו, האם הוא עומד לפרוע חלק או שלא? , מה הכי מפריע לו. ואני פה כדי לתת לו את כל התמונה

להציג מה היתרונות והחסרונות של כך מהלך , למפות את התהליך בצורה כמה שיותר אובקטיבית שאפשר כדי למצוא פיתרון יחודי ומותאם ללקוח ( כל אדם הוא שונה וכל משכנתא היא שונה)

בהצלחה חברים יקרים, תמשיכו לקרוא תמשיכו לשתף את הבלוג ואנחנו נתראה(:

* גילוי נאות- סופר חשוב אין מאמר זה או אחרים בבלוג יעוץ השקעות,משכנתאות , או כל יעוץ אחר,שכן כל אדם הוא שונה מאדם אחר(:

שיתוף

מאמרים

לקיחת משכנתא בקפריסין-אפשרי?

לקיחת משכנתא בקפריסין-אפשרי?

לקיחת משכנתא בקפריסין היא דרך מועדפת עבור משקיעים זרים המעוניינים להיכנס לשוק הנדל"ן המקומי. התהליך כולל מספר שלבים חשובים ותנאים ייחודיים. הנה פירוט על הנושא:

קרא עוד
אתר זה מוגן על ידי reCAPTCHA וחלים מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של Google.

צרו קשר

תשאירו לי הודעה ואחזור אליכם בהקדם.