שיתוף

לשחק עם המרווחים ( יעוץ משכנתאות שעושה לנו שכל)-

תמונה ראשית למאמר "לשחק עם מרווחים"

מה זה צפי בנק ישראל

צפי בנק ישראל זה דבר מבורך שנותן לנו היועצים,לכם הלקוחות,לבנקים כמובן הבנה של מה על פי הנתונים שיש ברשותנו מה הצפי לעוד שנה שנתיים עשירים ואף שלושים שנים יחד עם זאת למה אנחנו כיועציים ממליצים לבדוק את המשכנתא כל 3/5 שנים בבמוצע – כי יש תמיד בלתמים
באחד קבוצות היועצים שאני משוטט בה, רואים הסבר שלי על הבדלים בין צפי בנק ישראל על פי הדוח של הרבעון האחרון מול הצפי של בנק ישראל ברבעון לפניו- יש הבדלים וגדולים.

אז מה- צפי בנק ישראל זה פיקציה ?

לא זה ממש לא פיקציה יחד עם זאת תמהיל משכנתא לוקח בחשבון סך משתנים חשובים כדי לגדר את הלקוח שלנו.

כלומר בגדול כן? מה נכון לנו לקחת פריים-0.6 או מקמ מרווח של+ 0.3? ( נכון יש את בנק ישראל, ובנוסף לכך יש את השכל,ידע ונסיון של יועץ משכנתאות אובקטיבי)- בשניהם אין עמלות פירעון מוקדם,נכון משום מה רק לאומי נהנים פריבילגיה של מק"מ
אני תמיד אומר ללקוחות הקיימים והפוטנצלים שעימם אני תקשרתי ומתקשר, תמיד יש אלטנטיבות/תמיד זה עלות מול תועלת.
כלומר בסופו של דבר, אני יועץ לא נביא((: לכן אני לא יודע מה יקרה,גם הבנק לא ועם זאת במידה ואני יודע להביא תמהיל תואם לקוח אשר כולל בתוכו את סך המשתנים של התא המשפחתי שלהם-אישי/ריגשי/כלכלי ומביא רביות עם מרווח אשר עושה שכל לזמן נתון כמובן שעומד בהתאם לאפיון לקוח- הראי שעשיתי את שלי בתור יועץ משכנתאות.

* גילוי נאות- סופר חשוב אין מאמר זה או אחרים בבלוג יעוץ השקעות,משכנתאות , או כל יעוץ אחר,שכן כל אדם הוא שונה מאדם אחר(:

שיתוף

מאמרים

לקיחת משכנתא בקפריסין-אפשרי?

לקיחת משכנתא בקפריסין-אפשרי?

לקיחת משכנתא בקפריסין היא דרך מועדפת עבור משקיעים זרים המעוניינים להיכנס לשוק הנדל"ן המקומי. התהליך כולל מספר שלבים חשובים ותנאים ייחודיים. הנה פירוט על הנושא:

קרא עוד
אתר זה מוגן על ידי reCAPTCHA וחלים מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של Google.

צרו קשר

תשאירו לי הודעה ואחזור אליכם בהקדם.