שיתוף

מיחזור משכנתא בעידן החוסר ודאות-כיצד לחסוך כסף על המשכנתא הקיימת שלך- 2024(רלוונטי ומומלץ גם לכאלה שעניין לא לקחו משכנתא )

סמל מחזור שבמרכזו יש בית

שלום לכולם- זה לא סוד שהיקף בקשות המיחזור משכנתא השונות עלו מאוד בשנה האחרונה- ריבית הפריים עלתה משמעותית מ1.6 ל6.25 , המדד עלה וכך החוב הכולל עלה גם כן הוא [תוכלו לקרוא כאן וכמובן אצל מוטי]

מיחזור משכנתא מסתכל ומיד ניגע בדבר המופלא הזה שנקרא התמאת צרכים ובחינת דוח היתרות של המשכנתא שלעם שלאחר שני אלה, אני מבין באופן מדיוק ביותר איך לעזור לכם בהתאם למה שהגדרתם לי שזה לרוב

א. הקטנת עלות הכוללת ( סכום משכנתא מקורי+ רביות והצמדות)
ב. החזר חודשי
ג. האם הצלחנו גם לפגוע בקרן יותר מהם ככלומר תכלס להוריד החזר חודשי וגם להוריד שנים( זה תמיד ממלא אותי בסיפוק רב שאני מצליח לעשות את זה, זה מדהים לדעתי)

בגדול במיחזור משכנתא, אנחנו נותנים לכם חליפה חדשה ומותאמת לכם לפי התאמת הצרכים היחודית והאישית שלכם וכן המטרה זה לא רק לבנות תמהיל מדיוק לכם זה גם להשיג לכם הוזלה ברביות כמה שיותר כדי שאתם בתור לקוחות סופיים תרויחו מכך!
בואו לראות מה רשמו לי הלקוחות שלי באתר שלי מוטי

אז קדימה בואו נצלול קצת יותר((:

הכנה למיחזור משכנתא: 5 שאלות חשובות לשאול את עצמך!

בית עם סימני שאלה מסביב

בניית תמהיל איכותני שמסתכל על המצב היום ועל המקרו ומיקרו ברמה הכלכלית כמה שניתן וכמובן על פי התאמת הצרכים של הלקוח זה הדבר החשוב ביותר:

לדוגמה כמה שאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם לבוא הכי מוכנים ליעוץ על מיחזור ( כי שאלת השאלות היא הליבה להתאמת צרכים נכונה שאנחנו כלקוחות ואני כיועץ צריך לדעת כדי שנוכל לעזור ולהעזר בצורה המיטבית)

  1.  האם התנהגות הפיננסית תקינה? – צ'קים שחזרו, הוראות קבע , המשכנתא חזרה ?
    תשובה שלכם:
  2. מה חשוב לכם במיחזור המשכנתא?-האם אתם מתכננסים לסגור חלק מהמשכנתא בתווך המידי או שלא? הדירה היא לתווך ארוך או שלא ? – הסבר: שאלה זו נותנת לי חלק מהבנה שהיא אבן דרך בתור יועץ משכנתאות אישי שהאיטרנס והלחם וחמאה שלי זה אתם הלקוחות ,בניית אסטרטגית בדמות התמהיל הנכונה ביותר לכם,הלקוחות.
    תשובה שלכם:
  3. האם תרצו לדעת כמה תשלמו עכשיו ללא הפתעות למינהן? או דווקא אתם טיפוסים שאומרים לעצמם ,אני רואה את המצב בעניים אחרות ( שזה בסדר גמור ) "ואני חושב שאני צריך לשלב יותר פריים "לדוגמה.
    תשובה שלכם:
  4. שאלת התכלס- האם תרצו שהעלות הכוללת של המשכנתא תקטן? או שבגלל שאתם חנוקים חשוב לכם כאן ועכשיו. [ פה אני כמובן עוצר את הלקוחות ומסביר להם מהם המשמעות הכלכלית, במיוחד פה וכמובן בכל תמהיל ותמהיל]
  5. במידה ויהיה התכנות משמעותית להורדה בעלות הכוללת, האם תוכל לשלם עוד 200 שקלים בחודש לדוגמה? ופה אני כמובן אצטרף מסמכים ולנתח אותם וכמובן להציג לבנק כדי לבצע את האישור.

5 שאלות להתאמת צרכים שהם לב הליבה למיחזור משכנתאות בעניי שנותנת לי בתור היועץ שלכם מידע שאשמש אותכם בשורה התחתונה בתמהיל האיכותני ביותר והמותאם ביותר.

💁 חשוב לי להבהיר דבר מאוד חשוב שלקוחות שואלים אותי- יש לי משכנתא של 400K ולקחתי אותה לפני שנה וחצי, מה כבר תוכל לעזור לי פה?

התשובה החד משמעית שלי: שאצטרך את הדוח יתרות, ביחד עם כמה שאלות כמו בדוגמה למעלה כדי להבין על מה מדובר- ואני יכול להגיד בפה מלא שגם לקוחות עם משכנתא "קטנה" יחסית כלשונם היו חסכונות וגם חסכון של 120 אלף שקלים בעלות הכוללת!! וגם הורדה של שנתיים ו60 שקלים[ מקרה של לקוח אמיתי שהיה לי ,שזה באמת היה וואו] , תמיד טוב לבדוק – במידה ולא נבדוק לא נדע, חברים יקרים יש לכם אפשרות לבדוק תבדקו-הבדיקה לא עולה כסף, שירות טוב כן(:

שאלה נוספת בדקו לי כבר בבנק או בחברת יעוץX לפני ככה וככה זמן, מה תוכל לחדש? – התשובה החד משמעית שלי היא שזה באמת מצוין לבדוק ולהיות עם יד על הדופק(: ועם זאת , כמו שיש הרבה גישות בכלכלה יש גישות במתמהיל ללקוח , אז בואו נקדיש כמה דקות נבין מה התאמת צרכים שלך את הבדיקה אני רפאל בלולו היועץ משכנתאות עושה בשימחה רבה אגב ללא עלות, בוא נראה אך כן ניתן לעזור לך, מקסימום יש לך משכנתא מושלמת והכל מדהים 😊

עוד שאלה- ומה רפאל באיזה בנק אתה עושה לי את המיחזור ? – או באותו הבנק או בבנק חיצוני ( זה כבר לגבי המשא ומתן שלי מול הבנקאים שאני עובד איתם להשיג לכם את הרביות הטובות ביותר כמובן במגבלת תקופה ואפיון לקוח)

לסיכום חברים יקרים:

שאלת השאלות לנו יועצי המשכנתאות זה הכלי החשוב והטוב ביותר להבין מה אתם הלקוחות צרכים, מהם הרצונות שלכם ואך כן ניתן לעזור לכם, כי בסופו של דבר אנחנו מדברים על כסף שלמה שהוא ילך סתם לאבדון בין עם בעלות הכוללת ובין עם בעלות החודשית, אנחנו עובדים קשה מאוד מאוד שלמשפחה שלנו ולנו יהיה רווחה רגשית וכלכלית, נכון חד משמעית יעוץ משכנתאות אישי כזה שעובד עם הלקוח ולא לטובת גורם ממן כזה או אחר עולה כסף( ועלות שכר הטירכה נובע מאתגרי התיפעול ,לדוגמה לקוח מסורב בנקים ,למה מה כמה וכולי ועוד כמובן) עם זאת זה שווה לכם המון המון כסף תנו לנו את האימון יש מלא יועצי משכנתאות מדהימים שיעזרו לכם באמת ובשמחה!

איך המנהל שלי אומר – אנחנו בתחום גם לשם פרנסה וגם לשם עזרה לאנשים לקבל את מה שהם צריכים בצורה המיטבית ביותר!!!

אז קדימה חברים יקרים שלחו לי וווצאפ, תקשרו אלי אשמח לעזור לכם חברים- רפאל בלולו יועץ משכנתאות אישי . נעשה ונצליח !

 

* גילוי נאות- סופר חשוב אין מאמר זה או אחרים בבלוג יעוץ השקעות,משכנתאות , או כל יעוץ אחר,שכן כל אדם הוא שונה מאדם אחר(:

שיתוף

מאמרים

לקיחת משכנתא בקפריסין-אפשרי?

לקיחת משכנתא בקפריסין-אפשרי?

לקיחת משכנתא בקפריסין היא דרך מועדפת עבור משקיעים זרים המעוניינים להיכנס לשוק הנדל"ן המקומי. התהליך כולל מספר שלבים חשובים ותנאים ייחודיים. הנה פירוט על הנושא:

קרא עוד
אתר זה מוגן על ידי reCAPTCHA וחלים מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של Google.

צרו קשר

תשאירו לי הודעה ואחזור אליכם בהקדם.