שיתוף

כרטיס אשראי טפחות ,כהלוואה משלימה למשכנתא- קווים לדמותה

כרטיס אשראי עם יד שמחשבת ומחשבון בצד

ערב/בוקר טוב חברים יקרים , היום נסתכל על כרטיס האשראי של יטפחות שניתן אך ורק למי שיש משכנתא ביטפחות, קווים לדמותה – עד 120,000 שקלים , פריסה של עד.

240 חודשים( 20 שנים- ככה מדברים בבנק ) , מורכב מריבית הפריים, שכיום היא 6.25 פלוס מינימום 2.75 מרווח , כלומר מינימום פשוט של תשע אחוז(!) מוגדר כהלוואה לכל מטרה ,שהבטוחה היא כמובן הבית ( זה לגמרי ,משכנתא ,מלשון משכון הנכס) כלשונם "סך כל ההלוואות המובטחת בנכס נדל"ן מסויים לא יעלה על 50% משווי הנכס" – כלומר זה הלוואה לכל מטרה אז רגולטורית אסור לנו לקחת יותר מ50 אחוז משוי הנכס [ בחישוב פשוט

נניח יש לי דירה שווה מליון שקלים , משכנתא 200K ויש לי את הכרטיס טפחות ניצול מקסימלי של 120K = סך הכל הלוואות על הנכס – 320K כלומר יכול לעמוד מבחינה רגולטורית- מקווה שאני מובן]
נמשיך, מה שחמוד במוצר היחודי של מזרחי טפחות שזה השתמשת -שילמת

כלומר, אתה צרכתה 10K , בפריסה של 240 חודשים( 20 שנה )
תשלם לבנק כל חודש רק 73 שקל ,ובגלל שזה פריים אתה יכול לפרוע את הלוואה ללא עמלת פרעון , נחמד ממש

תמונה להמחשת החישוב שמדובר עליו בכתבה
מתחיל בתשע אחוז נכון ליום כתיבת המאמר

אני באמת מסכים עם הבנקאית שאמרה לי את זה שזה כרית ביטחון כזאת.


יחד עם זאת, מוצר כמוצר יכול להיות הכי נפלא בעולם לטובתנו והכי הרסני בעולם – הכל תלוי איך אנחנו עובדים איתו,מה האסטרטגיה האמיתית שלנו בנוגע למוצר ,איך אנחנו מתכוונים להשתמש בוא, האם לקחת משכנתא לכל מטרה ישרת אותנו טוב יותר ? כי נוכל להוריד רביות אבל אולי לא לא כי נוכל להיות גמישים (?) אנחנו צריכים להבין מה הצורך ה אמיתי שלנו ומה האלטרנטיבה – זכרו הכוח הוא בסקר שוק ,בדיקת פתרונות ,חקירה והבנה של הצרכים שלנו (:

אז זה היה הבלוג היום על כרטיס אשראי של מזרחי יטפחות(:

המון בהצלחה שיהיה וזכרו תמיד פה בשבלכם

שיתוף

מאמרים

לקיחת משכנתא בקפריסין-אפשרי?

לקיחת משכנתא בקפריסין-אפשרי?

לקיחת משכנתא בקפריסין היא דרך מועדפת עבור משקיעים זרים המעוניינים להיכנס לשוק הנדל"ן המקומי. התהליך כולל מספר שלבים חשובים ותנאים ייחודיים. הנה פירוט על הנושא:

קרא עוד
אתר זה מוגן על ידי reCAPTCHA וחלים מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש של Google.

צרו קשר

תשאירו לי הודעה ואחזור אליכם בהקדם.