השירותים שלי

איחוד הלוואות

לקחת את סך התחייבויות שלכם ולאחד להחזר חודשי יחיד  +  הורדת הרביות שעושה שכל ונותנת אוויר לנשימה גם בסוף החודש! וכמובן חשיבה על אסטרטגיה ארוכת טווח בשילוב כלכלת המשפחה – כי מה שאני רוצה עבורכם זה איתנות פיננסית!

משכנתא למסורבים

הבנק אמר לכם לא או שאתם מפחדים שלא יסכים לתת לכם את המשכנתא והמימון המיוחל? בשביל זה השירות שלי למשכנתא למסורבים. לא משנה אם יש או היתה לכם הוצאה לפועל, אתם מוגבלים בחשבון הבנק ו/או יש עיקולים בחשבון, התפקיד שלי והמשימה שלי כיועץ משכנתאות וכלכלת המשפחה זה לבנות לכם תוכנית שביחד שלב אחרי שלב נצא לדרך איתנה יותר עבורכם.

מחזור משכנתאות קיימות

להבין איך לשפר את המשכנתא ולהתאים אותה לצרכי הלקוח תוך הסבר מקיף, וכמובן כל התהליך עובד על בסיס הצלחה בלבד!

דוח נתוני אשראי

דוח נתוני אשראי משקף את ההיסטוריה הפיננסית שלכם, והוא מהווה גורם משמעותי בהחלטת הבנקים לגבי מתן משכנתא ותנאי ההלוואה. יועץ משכנתאות מוסמך בעל ניסיון וידע רב בניתוח דוחות נתוני אשראי יסייע לכם להבין את הדוח, לזהות נקודות תורפה ולשפר את סיכוייכם לקבלת משכנתא בתנאים מיטביים.

רוצים לחסוך מאות אלפי שקלים?

רפאל בלולו יועץ משכנתאות

משכנתא לדירה ראשונה

משכנתא לדירה ראשונה זה צעד חשוב בחיים, וחיוני לרכישת הבית שלכם. יחד עם זאת, זה הליך מורכב, ויועץ משכנתא נכון יכול להוביל אתכם לחיסכון משמעותי.

מאמרים

מחשבון רכישת דירה מול שכירות

מחשבון רכישת דירה מול שכירות – קבוצת רפאל מחשבון רכישת דירה מול שכירות – קבוצת רפאל עלות חודשית של השכירות (₪): עליית שכר דירה שנתית (%): עלות רכישת הדירה (₪): הוצאות נלוות (עו"ד, מס רכישה, שיפוצים וכד') (₪): ריבית המשכנתא השנתית (%): תקופת המשכנתא (שנים): עליית ערך הנכס השנתית (%):

קרא עוד
man in blue denim jacket facing turned on monitor

מחשבון ערך ריאלי על פי תחזית מדד.

מחשבון ערך ריאלי ותוספות חיסכון מחשבון ערך ריאלי ותוספת חיסכון סכום התחלתי (₪): מדד שנתי ממוצע (%): מספר שנים: חשב ערכים מחשבון ערך ריאלי ותוספת חיסכון: למה חשוב להבין את הערך העתידי של הכסף שלך? הקדמה האם אי פעם חשבת כמה שווה הכסף שלך בעוד כמה שנים? איך האינפלציה תשפיע

קרא עוד
לחיצת ידיים מעל לבית ועירמות כסף שנחסכו לכם על ידי יועץ משכנתאות

איך ייעוץ מקצועי במחזור משכנתא יכול לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מגלים את היתרונות שבמחזור משכנתא – תהליך שבו ניתן להתאים את תנאי ההלוואה למצב הכלכלי הנוכחי ולחסוך סכומים משמעותיים. במאמר זה נסקור את היתרונות של ייעוץ מקצועי למחזור משכנתא וכיצד הוא יכול לעזור לכם לחסוך עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים לאורך כל חיי המשכנתא. 1.

קרא עוד

5 טעויות נפוצות במיחזור משכנתא – וכיצד להימנע מהן ולחסוך אלפי שקלים

מיחזור משכנתא יכול לחסוך לכם לא מעט כסף, אך הוא חייב להיעשות בצורה נכונה. במאמר זה נחשוף את חמש הטעויות הנפוצות ביותר שרבים עושים במהלך מיחזור המשכנתא, ונסביר כיצד ניתן להימנע מהן, כך שתוכלו לחסוך עד מאות אלפי שקלים לאורך חיי ההלוואה. 1. אי השוואת תנאים בין בנקים טעות נפוצה:

קרא עוד

צרו קשר

תשאירו לי הודעה ואחזור אליכם בהקדם.